woensdag 1 april 2009

swap en ATC

Op het Forum van scrapfever heb ik meegedaan met een fotoswap...
Je krijgt dan een foto van iemand anders en daar moet je een lo voor maken van 20x20 cm...
Ik vond het wel lastig om te doen omdat je niet goed weet wat de ander mooi vind...dit is hem geworden...



Verder heb ik nog meegedaan met de voorjaars-ATC's
Wist niet zo goed wat het was...
Je maakt kleine kaartjes van +/- 6x8 cm... en die stuur je dan naar iemand van het forum en je krijgt dan hetzelfde aantal terug... dus stuur je er 3 in krijg je er ook weer 3 terug...
de namen heb ik erondergezet... door wie ze zijn gemaakt...
het is niet echt mijn ding... maar het was wel een keertje leuk om mee te doen...


bedankt voor het kijken...

Liefs Judith

1 opmerking:

Ellen zei

Ik vind de fotoswap erg leuk geworden Juud!!
En van de ATC's is die met dat bloemetje in een pot wel heeeeeel erg leuk!!!!Hihihihi.....